27 Kasım 2014 Perşembe

Yağlı boya tablo çalışmam

#yağlıboyatablo
 60x80 Tuval üzerine 3. yağlı boya tablo çalışmam. Bir resim atölyesinin kursiyeri olarak
6 . haftayı tamamladım. 3. tablomda bitti. Bu tabloyu kızım için çalışmıştım ve çok beğendi.
Bir resim atölyesine kursiyer olarak başlamadan önce, sadece yağlı boya resim ve bu resimleri
yapan ressamların hayranıydım. Haberdar olduğum sergileri gezmek benim için çok büyük  bir
keyiftir. Üyesi olduğum bir gurupta tanıştığım. benim gibi yağlı boya resim hayranı olan Sibel
hanımın paylaştığım çok güzel bir tabloya yaptığı bir yorum benim için bir cesaret oldu. 
Diyordu ki yorumunda -inşallah bir gün bizimde tuval üzerinde resim çalışmalarımız olur.  
Neden olmasın ki diye düşünmeye başladım. Bir süre sonra, yine Sibel hanımdan aldığım cesaretle 
kursa kayıt oldum. Şu an 4. tabloya başladım. Eksiklerim ,hatalarım tabi ki var. Fakat zaman , zaman çok zorlansam da büyük bir keyifle devam ediyorum. Tekrar teşekkürler Sibel  hanım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder