19 Kasım 2014 Çarşamba

Şık örgü ve tığ işi patik modellari

  1. Biri birinden şık 3 örgü ve tığ işi  patik modelini  sizlerle  paylaşıyorum.Soğuk
  2.  
  3. havaların  başlamasıyla beraber yünler, şişler ,tığlar la yine haşı neşir olmaya başladık.
 Ben  şahsen uzun zaman alan örgülerden sıkılırım.Çabucak yapılacak ,hemen kullanılmaya
 
başlanacak örgü işleri benim favorim, eldiven ,patik bere gibi. Bu 3 farklı modeli de çok. beğendim,
 
Kısa sürede örülebilecek, oldukça kolay bu patik modellerini umarım sizlerde beğenirsiniz.
    İlk fotoğrafta görülen babet şeklindeki mor patik oldukça şık ,üzerine dikilen kocaman düğmede çok hoş bir hava vermiş. 

2 . Fotoğraftaki beyaz patikte oldukça zarif  sizce de öyle değilmi?:)
          • Pembe patik te şıklıkta diğerlerden aşağı kalır yanı yok ,fakat
          • örülüşü biraz daha karmaşık geldi bana:)Umarım bu ara patik modeli arayan arkadaşlar  varsa, bu modeller  faydalı olur. İyi örmeler. patik modelleri takipçisi olduğum sayfadan seçmeler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder